Szukaj na tym blogu

środa, 31 sierpnia 2011

Dobry wieczór !

W tak wyjątkowym dniu, inaugurującym piękną, złotą jesień( pod względem temperatury), postanowiłam założyć swojego własnego bloga. Nazwałam go centrum swobody artystycznej ( uprzednio zainspirowana uroczym sklepikiem na ul. Ząbkowskiej) gdyż znajdzie się tutaj wszystko to, co wyjdzie spod mojej ręki, pędzla czy  pióra, ujęte w sposób iście SWOBODNY. Mam nadzieję, że moja twórczość nie zburzy Waszego pojęcia "artyzmu" :) Co więcej mogę napisać? Chyba tylko tyle, że zapraszam chętnych do oglądania i czytania. A i jeszcze jedno...jako, że to pierwszy, symboliczny post to aby było tak oficjalnie i z "pompą" , wrzucam dwa ulubione cytaty dotyczące fotografii. Mam nadzieję, że i Wam przypadną do gustu. 

Amator martwi się o sprzęt, profesjonalista martwi się o kase, a mistrz martwi się o światło - Anonim

Fotografując staraj się pokazać to , czego bez Ciebie , nikt by nie zobaczył - Robert Bresson


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz